Zákazník při přechodu na nový, komplexní účetní systém přerušil další vývoj. Některé (stěžejní) části jsou dosud používány, nebyla pro ně nalezena náhrada.

Analýza požadavků zákazníka a vytvoření zcela nového specializovaného firemního systému.

Typ aplikace : Dvoj vrstvá klient - server; intraneteové rozhraní

Používané vývojové prostředí : Delphi3, Delphi 5, Delphi 2005

Používaná databáze : Sybase Adaptive Server Anywhere; Power Dynamo

Systém obsahoval následující moduly :

  • Zabezpečení - nastavení uživatelů a jejich oprávnění
  • Nastavení - centrální správa a doplňování číselníků využívaných v ostatních modulech
  • Ceníky - Modul pro centrální správu cen, umožňoval individuální ceny pro jednotlivé zákazníky dle dohodnutých smluv, omezení používaných služeb a podobně.
  • Adresář firem - Samostný adresář pro práci s firmami v databázi (převážně zákazníky), data byla používána v ostatních modulech
  • Kartotéka zaměstnanců - Modul pro personalistky umožňující přehled o jednotlivých zaměstnancích jejich minulých pracovních poměrech (u domovské firmy i u jiných firem), hodnotící poznámky, tisk dokumentů (smlouvy, dodatky smluv a ostatní potřebné formuláře)
  • Training - Modul pro sledování vzdělávání jednotlivých pracovníků ve firmě - povinná či dobrovolná školení, sledování termínů a expirace platnosti, upozornění na končící platnost předepsaných školení
  • Telefonní seznam - Klient pro práci s kontakty (nejen telefonními) uoženými v centrální databázi, součástí je i interní seznam kontaktů firmy a interní seznam kontaktů významných zákazníků; možnost importu poskytnutých dat
  • Zakázky - několik modulů pro práci na stěžejním úkolu, zohledňujících specifické požadavky a pohledy uživatelů na různých pracovištích
    • Příjem zakázek - Modul určený pro sekretariát. Sloužil pro primární pořízení objednávky do systému.
    • Práce se zakázkami - Modul určený pro mistry, organizující práce na jednotlivých, jim přiřazených) zakázkách. Možnost převzetí nově přidaných zakázek, přidělení pracovníků na jednotlivé úkony včetně finanční specifikace nákladů (mzdy pracovníka) a ceny účtované (sjednané) zákazníkovi. Modul obsahoival tisky pracovních a předávacích protokolů
    • Editace zakázek - Modul pro centrální správu zakázek, možnost komplexního pohledu a oprav, určeno pro asistentku provozu koordinující práce jednotlivých mistrů
    • Sledování zakázek - Modul určený pro managerský přístup a celkový přehledný (grafický) pohled na zpracovávané zakázky; Později doplněn/nahrazen intranetovou aplikací
    • Archivace - Vyčištění aktuálně nepotřebných dat pro lepší propustnost datbáze, práce s archivovanými daty
  • Mzdové podklady - Modul pro mzdové účetní/asistentku provozu pro tisk měsíčních přehledů úkonů a odměn pro jednotlivé pracovníky
  • Fakturační podklady - Modul pro fakturantky/asistentku provozu pro přípravu fakturačních podkladů za jednotlivé zakázky
  • AppMenu - Jednoduchá aplikace spuštěná v oznamovací oblasti umožňující rychlý přístup k jednotlivým modulům, zároveň zajišťovala automatickou aktualizaci inovovaných modulů

Účtujeme v POHODĚ


Ekonomický systém POHODA

Napište nám
Email
Předmět
Text
Hlavní město ČR ?